بازدید:20184 بروزرسانی: 30-07-1397
نشریه علمی لیست وزارتین نمایه شده در ISC | 13.
مهدی نصیری Ethical considerations in IELTS ملاحظات اخلاقی در آزمون بین المللی آیلتس تاملات اخلاقی شماره 1 (1402/04/20) صفحه 1
|
علمی-پژوهشی لیست وزارتین نمایه شده در ISC | 12.
مژده سوزنی, سید حسام الدین آل یاسین, مهدی نصیری Foreign Language Vocabulary Learning: Interactive Whiteboard-mediated vs. Conventional Corrective Feedback یادگیری واژگان زبان بیگانه: بازخورد اصلاحی با استفاده از تابلو هوشمند در مقایسه با روش سنتی Journal of Language Horizons Issue - (2021-01-18) P. -
|
علمی-پژوهشی نمایه تخصصی بینالمللی | 11.
لیلا معین پور, مهدی نصیری, ایوب جدیری پینه, نیکو داور پناه Dynamic Assessment of IELTS Writing Task One through Mobile Learning in the Context of Iranian EFL Learners ارزیابی پویای مهارت نوشتاری 1 در آیلتس: مورد زبان آموزان انگلیسی ایرانی International Journal of English Language Education Issue 7 (2019-01-26) PP. 1-17
|
علمی-پژوهشی ISI-JCR | 10.
مهدی نصیری, نگین مداح, نسرین رزاقی Review of: Dörnyei, Z., Henry, A., & Muir, C. (2016). Motivational currents in language learning: Frameworks for focused intervention. جریان های انگیزشی در فرایند یادگیری زبان: چهارچوبی برای مداخله ی متمرکز Canadian journal of applied linguistics Issue 21 (2018-05-05) PP. 1-2
|
علمی-پژوهشی Scopus | 9.
پروین بابامرادی, مهدی نصیری, الهام محمدی Learners’ Attitudes toward Using Dynamic Assessment in Teaching and Assessing IELTS Writing Task One نگرش فراگیران نسبت به استفاده از ارزشیابی پویا در تدریس و ارزیابی بخش اول نوشتاری آزمون آیلتس International Journal of Language Testing Issue 8 (2018-03-01) PP. 1-11
|
علمی-پژوهشی ISI-JCR | 8.
مهدی نصیری, نگین مداح, نسرین رزاقی Book review: mtivational trends in language learning: Frameworks for focused intervention بررسی کتاب دورنیه: روندهای انگیزشی در یادگیری با تمرکزی بر مداخله گری آموزشی Canadian journal of applied linguistics Issue 21 (2018-01-01) PP. i-ii
|
علمی-پژوهشی None ISI | 7.
سیده آرزو رفیعی, رباب خسروی سقزچی, مهدی نصیری An Investigation of the Relationship between Iranian EFL Learners’ Cultural Intelligence and Their Performance on the IELTS Listening Modules بررسی رابطه بین هوش فرهنگی زبان آموزان ایرانی و عملکرد آنها در آزمون شنیداری آیتلس Advances in Language and Literary Studies Issue 3 (2016-06-15) PP. 13-20
|
علمی-پژوهشی Scopus | 6.
مهدی نصیری, مژده سوزنی, پروین بابامرادی, نسرین محمدی On the relationship between willingness to communicate and deculturation رابطه ی بین علاقمندی برای ارتباط و فرهنگ زدگی Theory and Practice in Language Studies Issue ISSN 1799-2591 (2016-06-15) PP. 1273-1278
|
علمی-پژوهشی Scopus | 5.
سپیده خورشیدی, فریبا مبینی, مهدی نصیری Iranian English Teaching Applicants' Request and Apology Speech Acts: Special Focus on Language Proficiency زبانواره های درخواست و معذرت در بین زبان آموزان ایرانی: با تمرکزی بر سطح زبان Journal of Language Teaching and Research Issue 3 (2016-05-05) PP. 534-541
|
علمی-پژوهشی None ISI | 4.
سپیده حنیفی, مهدی نصیری, سید حسام الدین آل یاسین Dynamic Assessment of Incidental Vocabularies: A Case of Iranian ESP Learners ارزیابی پویا برای یادگیری لغات تصادفی Advances in Language and Literary Studies Issue 2 (2016-04-01) PP. 163-170
|
3.
مهدی نصیری, نسرین رزاقی, نگین مداح Book Review: Teaching English to Speakers of Other Languages بررسی کتاب نونان: آموزش انگلیسی به متکلمین زبان های دیگر Canadian journal of applied linguistics Issue 19 (2016-01-01) PP. 109-111
| |
علمی-پژوهشی None ISI | 2.
مهدی نصیری, نسرین رزاقی, سحر ریاحی, سیده فاطمه موسوی, عاطفه نجابت قمصری ON THE RELATIONSHIP BETWEEN EMOTIONAL INTELLIGENCE (EI) AND PHONOLOGICAL AWARENESS (PA) رابطه ی بین هوش احساسی و آگاهی آوایی international journal of language learning and applied linguistics world Issue 9 (2015-04-22) PP. 303-312
|
علمی-پژوهشی None ISI | 1.
مهدی نصیری, کبری گنج خانلو THE EFFECT OF CRITICAL THINKING ON WRITING QUALITY OF IRANIAN 'EFL' LEARNERS تاثیر تفکر انتقادی بر روی مهارت نوشتن زبان آموزان ایرانی INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGLISH LANGUAGE, LITERATURE AND TRANSLATION STUDIES Issue 2 (2015-04-22) PP. 8-13
|
Presentations in Seminars & Conferences | |
بینالمللی |
7. سیما محمدی, الهام محمدی, مهدی نصیری نگرش زبان آموزان خارجی ایرانی در مورد فعالیت های مشارکتی مبتنی بر تارنمای آموزشی Iranian EFL Learners' Attitude Towards a Collborative WebQuest Activity -- دانشگاه بیرجند, بیرجند, 2022-11-11 - 2022-11-11 |
ملی معتبر |
6. سپیده خورشیدی, مهدی نصیری ارزیابی پویای کلمات از پیش تایین شده در مهارت نوشتن dynamic assessment of formulaic sequences in EFL learners writing همایش ملی آسیب شناسی زبان های خارجی در ایران دانشگاه حکیم سبزه واری, سبزوار, 1394/02/09 - 1394/02/10 |
ملی معتبر |
5. مهدی نصیری, سپیده حنیفی ارزیابی پویای کلمات تصادفی :مطالعی زبان آموزان انگلیسی برای اهداف ویژه dynamic assessment of incidental vocabularies:the case of Iranian ESP learners همایش ملی آسیب شناسی زبان های خارجی در ایران دانشگاه حکیم سبزه واری, سبزوار, 1394/02/09 - 1394/02/10 |
بینالمللی |
4. رباب خسروی سقزچی, مهدی نصیری, سیده آرزو رفیعی مطالعه رابطه بین بیگانگی فرهنگی و هوش عاطفی در میان فراگیران زبان انگلیسی The Relationship between Deculturation and Emotional Intelligence among EFLLearners کنفرانس انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه سیستان و بلوچستان , زاهدان, 1393/12/06 - 1393/12/08 |
بینالمللی |
3. مهدی نصیری, سپیده خورشیدی مطالعه ی زبانواره های زبانی (ئرخواست)در برنامه های تربیت معلم با ترکیه بر نقش جنسیت An investigation of Request Speech Acts in a Teacher Education program: Gender Issues factor in focus کنفرانس بین المللی تلسی: دیدگاه جهانی رویکرد منطقه ای دانشگاه سیستان و بلوچستان, زاهدان, 1393/12/06 - 1393/12/08 |
بینالمللی |
2. مهدی نصیری ارزیابی پویا بعنوان میانبر بمنظور افزایش حساسیت فرهنگی Dynamic assessment as a shortcut for fostering intercultural sensitivity کنفرانس بین المللی تلسی: دیدگاه جهانی رویکرد منطقه ای دانشگاه سیستان و بلوچستان, زاهدان, 1393/12/06 - 1393/12/08 |
بینالمللی |
1. مهدی نصیری, سمانه عزیزمحمدی توانمند سازی زبان آموزان استثنایی از طریق آموزش انتقادی با تمرکز برروی مهارت درک مطلب و استقلال زبان آموزان empowering marginalized learners through critical pedagogy: learner autonomy and reading skills in focus international conference on education and social sciences استانبول, Turkey, 2015-02-02 - 2015-02-04 |