Home :: Academic Members :: News

view:20181   Last Update: 2018-10-22

Mahdi Nasiri

Publications in Journals

  نشریه علمی
لیست وزارتین نمایه شده در ISC
13.  مهدی نصیری
Ethical considerations in IELTS
تاملات اخلاقی شماره 1 (1402/04/20صفحه 1 
  علمی-پژوهشی
لیست وزارتین نمایه شده در ISC
12.  مژده سوزنیسید حسام الدین آل یاسینمهدی نصیری
Foreign Language Vocabulary Learning: Interactive Whiteboard-mediated vs. Conventional Corrective Feedback
Journal of Language Horizons Issue - (2021-01-18P. - 
  علمی-پژوهشی
نمایه تخصصی بین‌المللی
11.  لیلا معین پورمهدی نصیریایوب جدیری پینهنیکو داور پناه
Dynamic Assessment of IELTS Writing Task One through Mobile Learning in the Context of Iranian EFL Learners
International Journal of English Language Education Issue 7 (2019-01-26PP. 1-17 
  علمی-پژوهشی
ISI-JCR
10.  مهدی نصیرینگین مداحنسرین رزاقی
Review of: Dörnyei, Z., Henry, A., & Muir, C. (2016). Motivational currents in language learning: Frameworks for focused intervention.
Canadian journal of applied linguistics Issue 21 (2018-05-05PP. 1-2 
  علمی-پژوهشی
Scopus
9.  پروین بابامرادیمهدی نصیریالهام محمدی
Learners’ Attitudes toward Using Dynamic Assessment in Teaching and Assessing IELTS Writing Task One
International Journal of Language Testing Issue 8 (2018-03-01PP. 1-11 
  علمی-پژوهشی
ISI-JCR
8.  مهدی نصیرینگین مداحنسرین رزاقی
Book review: mtivational trends in language learning: Frameworks for focused intervention
Canadian journal of applied linguistics Issue 21 (2018-01-01PP. i-ii 
  علمی-پژوهشی
None ISI
7.  سیده آرزو رفیعیرباب خسروی سقزچیمهدی نصیری
An Investigation of the Relationship between Iranian EFL Learners’ Cultural Intelligence and Their Performance on the IELTS Listening Modules
Advances in Language and Literary Studies Issue 3 (2016-06-15PP. 13-20 
  علمی-پژوهشی
Scopus
6.  مهدی نصیریمژده سوزنیپروین بابامرادینسرین محمدی
On the relationship between willingness to communicate and deculturation
Theory and Practice in Language Studies Issue ISSN 1799-2591 (2016-06-15PP. 1273-1278 
  علمی-پژوهشی
Scopus
5.  سپیده خورشیدیفریبا مبینیمهدی نصیری
Iranian English Teaching Applicants' Request and Apology Speech Acts: Special Focus on Language Proficiency
Journal of Language Teaching and Research Issue 3 (2016-05-05PP. 534-541 
  علمی-پژوهشی
None ISI
4.  سپیده حنیفیمهدی نصیریسید حسام الدین آل یاسین
Dynamic Assessment of Incidental Vocabularies: A Case of Iranian ESP Learners
Advances in Language and Literary Studies Issue 2 (2016-04-01PP. 163-170 

3.  مهدی نصیرینسرین رزاقینگین مداح
Book Review: Teaching English to Speakers of Other Languages
Canadian journal of applied linguistics Issue 19 (2016-01-01PP. 109-111 
  علمی-پژوهشی
None ISI
2.  مهدی نصیرینسرین رزاقیسحر ریاحیسیده فاطمه موسویعاطفه نجابت قمصری
ON THE RELATIONSHIP BETWEEN EMOTIONAL INTELLIGENCE (EI) AND PHONOLOGICAL AWARENESS (PA)
international journal of language learning and applied linguistics world Issue 9 (2015-04-22PP. 303-312 
  علمی-پژوهشی
None ISI
1.  مهدی نصیریکبری گنج خانلو
THE EFFECT OF CRITICAL THINKING ON WRITING QUALITY OF IRANIAN 'EFL' LEARNERS
INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGLISH LANGUAGE, LITERATURE AND TRANSLATION STUDIES Issue 2 (2015-04-22PP. 8-13 


Presentations in Seminars & Conferences


بین‌المللی 7. سیما محمدیالهام محمدیمهدی نصیری
Iranian EFL Learners' Attitude Towards a Collborative WebQuest Activity
-- دانشگاه بیرجند, بیرجند, 2022-11-11 - 2022-11-11
ملی معتبر 6. سپیده خورشیدیمهدی نصیری
dynamic assessment of formulaic sequences in EFL learners writing
همایش ملی آسیب شناسی زبان های خارجی در ایران دانشگاه حکیم سبزه واری, سبزوار, 1394/02/09 - 1394/02/10
ملی معتبر 5. مهدی نصیریسپیده حنیفی
dynamic assessment of incidental vocabularies:the case of Iranian ESP learners
همایش ملی آسیب شناسی زبان های خارجی در ایران دانشگاه حکیم سبزه واری, سبزوار, 1394/02/09 - 1394/02/10
بین‌المللی 4. رباب خسروی سقزچیمهدی نصیریسیده آرزو رفیعی
The Relationship between Deculturation and Emotional Intelligence among EFLLearners
کنفرانس انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه سیستان و بلوچستان , زاهدان, 1393/12/06 - 1393/12/08
بین‌المللی 3. مهدی نصیریسپیده خورشیدی
An investigation of Request Speech Acts in a Teacher Education program: Gender Issues factor in focus
کنفرانس بین المللی تلسی: دیدگاه جهانی رویکرد منطقه ای دانشگاه سیستان و بلوچستان, زاهدان, 1393/12/06 - 1393/12/08
بین‌المللی 2. مهدی نصیری
Dynamic assessment as a shortcut for fostering intercultural sensitivity
کنفرانس بین المللی تلسی: دیدگاه جهانی رویکرد منطقه ای دانشگاه سیستان و بلوچستان, زاهدان, 1393/12/06 - 1393/12/08
بین‌المللی 1. مهدی نصیریسمانه عزیزمحمدی
empowering marginalized learners through critical pedagogy: learner autonomy and reading skills in focus
international conference on education and social sciences استانبول, Turkey, 2015-02-02 - 2015-02-04

 

 

Copyright © 2024, University of Zanjan, Zanjan, Iran
master[at]znu.ac.ir