نشریه علمی لیست وزارتین نمایه شده در ISC | 5.
Toktam Salari The effect of social network marketing on online purchase intention: a model in the health market social determinants of health Issue 8 (2022-09-28) PP. 1-9
|
علمی-پژوهشی Scopus | 4.
Toktam Salari Light at the End of a Very Dark Tunnel: An examination of the Survival and Recovery Strategies of Iranian tourist accommodation businesses during the Covid-19 Pandemic" Tourism and Hospitality Research Issue 22 (2022-05-05) PP. 1-16
|
سایر با هیات تحریریه | 3.
سعید فرهادی سوادرودباری, جبار سیف پناهی شعبانی, مصطفی جعفری , تکتم سالاری The role of demographic characteristics and digital literacy in the digital marketing of sports cafes and shops فصلنامه مطالعات بازاریابی ورزشی شماره 1 (1401/02/15) صفحات 30-57
|
علمی-پژوهشی Scopus | 2.
TOKTAM SALARI, Omar Yousefi, hossein azimi The Effect of Social Marketing Strategy on Urban Tourism Growth and Economic Development in Zanjan, Iran Journal of Environmental Management and Tourism Issue 13 (2022-03-31) PP. 438-444
|
علمی-پژوهشی لیست وزارتین نمایه شده در ISC | 1.
تکتم سالاری, بابک قربانی, مهدی کلاهی Effective Factors on Pro-Environmental Consumers’ Behaviors: Case Study of En-vironmental NGOs at Mashhad, Iran پژوهش های جامعه شناسی معاصر شماره 19 (1400/09/03) صفحات 295-320
|
Presentations in Seminars & Conferences | |
ملی معتبر |
7. Atefeh salemi, Omar Yousefi, TOKTAM SALARI Customer Segmentation Based on Customer Longevity to Develop a Marketing Strategy ---- دانشگاه کردستان, کردستان, 2021-07-06 - 2021-07-07 |
ملی معتبر |
6. Shahram Sheybani, TOKTAM SALARI Investigating the Effective Factors on Repurchasing Online Insurance ---- دانشگاه تهران و سازمان مدیریت صنعتی, تهران, 2019-10-09 - 2019-10-10 |
ملی معتبر |
5. Behnaz Alam, TOKTAM SALARI Investigating Factors Affecting Internet Customer's Loyalty ---- دانشگاه تهران و سازمان مدیریت صنعتی, تهران, 2019-10-09 - 2019-10-10 |
بینالمللی |
4. Reza Abazari, TOKTAM SALARI Investigating the effect of individual characteristics and e-service factors on customer’s knowledge sharing in online purchases (case study: costumers of online services of a travel agency) ------ گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه کردستان, کردستان, 2019-10-02 - 2019-10-03 |
ملی معتبر |
3. Somayeh reyvndi, TOKTAM SALARI The Effect of Brand Equity on Building Trust in Customers - انجمن علمی بازاریابی ایران, تهران, 2019-07-05 - 2019-07-05 |
ملی معتبر |
2. Simin fahmideh, TOKTAM SALARI Investigating the Effect of Knowledge Management Capabilities on Implementing E-Business --- دانشگاه مازندران, بابلسر, 2019-04-28 - 2019-04-28 |
بینالمللی |
1. TOKTAM SALARI, Setareh ghandhari, Pouria naji ranjbar talabi The Assessment of Knowledge Management Models; the Provision of a Suitable Model and Functional Solutions for Implementation in Civil Organizations --- موسسه آموزش عالی خاوران- دانشگاه شهید رجایی - انجمن علوم و فنون دریایی, مشهد, 2018-12-14 - 2018-12-17 |